Branża gastronomiczna należy do jednej z najbardziej dotkniętych epidemią koronawirusa. Restauratorzy jednak nie poddają się i walczą o przetrwanie. Przykładem jest warszawska restauracja „Regeneracja”, o której będzie ten wpis.

Regeneracja to klubokawiarnia, działająca na warszawskim Mokotowie od 2002 r. Miejsce znane z przyjemnej i bezpretensjonalnej atmosfery. Regeneracja to cztery sale o różnych charakterach, jak również ogródek z widokiem na park Morskie Oko. W weekendy organizowane w restauracji były  warsztaty dla dzieci, wieczorami koncerty i imprezy taneczne.

Tak było do niedawna, a potem przyszła epidemia a restauracji zabroniono działać.

Restauracja poinformowała na swoim facebookowym profilu, iż zmienia profil swojej działalności. Zamiast restauracji będzie… sklep! Sklep otwarty na patio przed restauracją, gdzie będzie można kupić na wynos kawę, herbatę, lemoniadę a nawet frytki. Do tego świeżo wyciskane soki czy koktajle. Będą też do kupienia warzywa, weki, zupy na wynos, ekologiczne mąki i bajgle.

Na początek sklep ma działać w godzinach 11-18, od środy do niedzieli.

Czy uda im się dotrwać do 18 urodzin? Nikt tego nie wie, czy zmiana profilu działalności restauracji na sklep przyniesie skutek. „Regeneracja” pokazuje jednak to, o czym niedawno pisałem, a mianowicie że trzeba być kreatywnym i nie bać się odważnych rozwiązań. To może się jednak udać. Ja osobiście trzymam kciuki i będę obserwował historię tego miejsca.


Znasz ciekawy przypadek jak firma walczy z kryzysem? Podziel się nim w komentarzu!


2 Replies to “Restauracja „Regeneracja” w Warszawie – case study jak walczyć z kryzysem”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.